maanantai 11. toukokuuta 2015

Nyt pöllöillään..


Pitkään olen ihaillut työkaverini virkkaamia pöllöjä. Ne on niin hauskoja :)
Vaikka olin päättänyt että minä en kuitenkaan pöllöä tarvitse niin tänään sitten keksin, että kissat tarvitsee. Mukava uusi lelupainikaveri ;)

Ajatuksista tekoihin. Kyllähän noita langanloppu-pusseja on pitkin taloa piiloitettuna niin  tiesin, että pöllönen saa alkunsa niistä. Ja niin sai loppunsakin. Hih..

Pöllönen on tahtomattaan pitkäkaulainen karsastava erakko, mutta eiköhän se seuraa saa, kun suihkautan reppanaan huomenna kissanminttua...

Ellei kissat siitä välitä niin uskonpa vahvasti, että vanhempien Kultainen Noutaja kyllä välittää.
Waldo ei petä koskaan!   


                  -------------------------




Tänään muuten tapahtui jotain mukavaa.
Mummu tuli pikavisiitille, ja hänellä oli joku outo talouspaperimytty kädessään..
En ehtinyt sitä sen kummenmmin ajatelle, ennenkuin hän oli kaivanut paperin seasta suolasirottimen.

Hmm.. Outoako?


Ei lainkaan!
Hän on ollut varsin tietoinen, että meidän talossa ei suolasirotinta ole, mutta sitä hän ei tiennyt, että se johtui vaan siitä syystä, kun en mistään löytänyt sellaista suolasirotinta minkä halusin.

Nyt minulla on sellainen!! Jee!!!

Vaikka itse en ikinä lisää suolaa mihinkään niin perheestä löytyy yksi joka niin tekee ja hänelle olen sitten ehtinyt jo useamman kerran sanoa, että sitä ei sitten rikota.

Kuinka moni muistaa tällaiset lapsuudestaan?




7 kommenttia:

  1. Ihana pöllö :) mä olen kans nähnyt useampia pöllöjä virkattuna ja vähän tekisi mieli tehdä kans.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli ainakin nopea tehdä. Kesti vain hieman yli lätkämatsin ajan,vaikka korkeutta sillä on 18-20 cm.
      Hyvä välityö, kun ufojen kens takkuaa..

      Poista
  2. Pöllöilit sitten sinäkin :D
    Siitä tuli hauska!
    Mummot ne on ihan parhaita...suolasirotin talouspaperissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöllöilin joo, mutta joudun kyllä tekemään uudenkin pöllön -tuo on laihuudessaan ihan pelottava :D

      Poista
  3. Mukava pöllö!
    Ja mummot ovat mukavia.

    VastaaPoista